Google promuje Chrome klipami w YouTube
Po ośmiu miesiącach od wprowadzenia na rynek przeglądarkiinternetowej Chrome, Google rozpoczęło kampanię marketingowązachwalającą korzyści jakie płyną z jej użytkowania.
W ramach tej kampanii firma umieściła w swoim serwisie YouTube11 krótkich klipów ('Chrome Shorts'), w których prezentuje zaletyaplikacji. Filmiki dostępne są w specjalnym kanale TheGoogle Chrome Channel.
Do stworzenia klipów z wykorzystaniem hasła "a new way to getonline" internetowy Google zaprosił wybrane małe firmy kreatywne,m.in. Hunter Gatherer, Motion Theory i Superfad.
W ramach kampanii Google zachęca również użytkowników swojejpoczty Gmail do korzystania z przeglądarki poprzez reklamy tekstowezapewniające, że usługa jest szybsza gdy używa się Chrome.
Z danych firmy Net Applications wynika, że w ubiegłym miesiącuGoogle Chrome miała 1,42 procenta udziału w rynku internetowychprzeglądarek. Liderem był Internet Explorer Microsoftu (66,1proc.), przed Firefoksem (22,48 proc.) i Safari firmy Apple (8,21proc.).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Google promuje Chrome klipami w YouTube