SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google znów na czele rankingu najbardziej cenionych marek

Drugi rok z rzędu Google znalazło się na czele rankingu najwyżej cenionych marek.

Ranking Customer Loyalty Engagement Index (CLEI) opracowuje firma badawcza Brand Keys, specjalizująca się w badaniu poziomu lojalności i zaangażowania konsumentów. Na tegorocznej liście uwzględniono 374 marki, które oceniało 26 tysięcy konsumentów - informuje serwis Brandweek.

Zdaniem respondentów, w zachowaniu pozycji lidera Google pomogła przede wszystkim innowacyjność, kreatywność oraz stosowanie zasady, że konsument jest najważniejszy.

Na drugim miejscu znalazła się marka wypożyczalni samochodów Avis, która do tej pory wygrywała w rankingu sześć razy na jedenaście jego edycji. Tymczasem konkurencyjny Hertz awansował z 87. aż na 13. pozycję.

W rankingu po raz pierwszy uwzględniono marki kosmetyków i od razu zanotowały one spory sukces, okupując 12 z 25 pierwszych miejsc. Najlepiej wypadły Mary Kay (3. miejsce), Maybelline (4.), Estee Lauder (5.) oraz Clinique (8.).

źródło: Brandweek

Dołącz do dyskusji: Google znów na czele rankingu najbardziej cenionych marek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl