'Gotowe na wszystko', ale nie na konkurencję
Trzeci sezon serialu 'Gotowe na wszystko', który w niedzielne wieczory emituje Polsat, ma mniej widzów niż programy nadawane w tym samym czasie przez trzy pozostałe największe stacje. Jednak znacznie lepiej serial radzi sobie w komercyjnej grupie docelowej.
Sześć nadanych do tej pory odcinków trzeciej serii "Gotowych na wszystko" obejrzało średnio 1,34 mln osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały stacji w rynku wśród wszystkich widzów ukształtowały się na poziomie 14,84 proc., znacznie wyższe były natomiast w grupie 16-49, gdzie wyniosły 19,34 proc.
Dane telemetryczne pokazują, że Polsat stracił jednak widzów w paśmie emisji serialu. W analogicznym okresie zeszłego roku w niedziele pomiędzy 22.00 i 23.55 stację oglądało bowiem nieco więcej osób - średnio 1,49 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 17,72 proc. i 21,51 proc.
Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Data | Start | AMR | SHR % | SHR % |
23-09-2007 | 22:03 | 1 343 189 | 11,06% | 15,55% |
23-09-2007 | 23:03 | 1 324 493 | 20,84% | 27,70% |
30-09-2007 | 22:04 | 1 594 332 | 14,64% | 18,28% |
30-09-2007 | 23:04 | 1 105 674 | 19,26% | 23,54% |
07-10-2007 | 22:04 | 1 575 541 | 12,86% | 16,92% |
07-10-2007 | 23:05 | 1 084 873 | 16,16% | 20,04% |
średnia | 1 338 003 | 14,84% | 19,34% |
Podczas emisji "Gotowych na wszystko" Polsat zajmował dopiero czwartą pozycję w rynku telewizyjnym. Lepsze wyniki osiągały: TVP1 (filmy fabularne, 1,96 mln widzów), TVN ("Taniec z gwiazdami", "Kuba Wojewódzki", "Trzy po trzy - numery z kwatery" i "Orange Ekstraklasa"; 1,74 mln) i TVP2 (filmy, "Panorama"; 1,67 mln)
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR % | SHR % |
TVP1 | 1 959 934 | 21,79% |
TVN | 1 743 202 | 19,38% |
TVP2 | 1 668 632 | 18,55% |
Polsat - Gotowe na wszystko | 1 338 003 | 14,84% |
Wśród widzów "Gotowych na wszystko" przeważają kobiety. Serial oglądany jest najchętniej także przez osoby w wieku od 20 do 54 lat ze średnich i największych miast.
|
ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 41,48% | 86 |
Kobiety | 58,52% | 113 | |
Wiek | 4- 9 | 2,07% | 33 |
10- 15 | 5,75% | 73 | |
16 - 19 | 6,19% | 99 | |
20 - 24 | 10,34% | 116 | |
25 - 29 | 11,94% | 142 | |
30 - 34 | 9,41% | 124 | |
35 - 39 | 10,61% | 162 | |
40 - 44 | 7,98% | 118 | |
45 - 49 | 12,38% | 153 | |
50 - 54 | 8,85% | 107 | |
55 - 59 | 4,47% | 64 | |
60+ | 10,01% | 55 | |
Wlk.miasta | Wieś | 36,01% | 94 |
< 50 tys. | 20,55% | 85 | |
50-100 tys. | 11,87% | 134 | |
100-200 tys. | 7,51% | 94 | |
> 200 tys. | 24,07% | 117 | |
Zawód | Top management | 9,55% | 118 |
Pracownicy szczebla średniego | 15,66% | 130 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 23,55% | 123 | |
Emeryci | 17,48% | 67 | |
Inne | 33,77% | 97 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 48,96% | 108 |
Średnie | 31,94% | 108 | |
Wyższe | 11,28% | 105 | |
Inne | 7,82% | 55 |
Dołącz do dyskusji: 'Gotowe na wszystko', ale nie na konkurencję