Graal w jesiennej kampanii zachęca do jedzenia ryb
Rusza jesienna kampania Graala - producenta przetworów rybnych w puszkach. Tym razem kampania telewizyjna będzie mocno wspierana w kanale digitalowym, trademarketingowym oraz w promocji sprzedażowej z nagrodami. Kampania potrwa do 28 listopada.
Jesienna kampania Graala ma zachęcić Polaków do spożywania ryb przynajmniej trzy razy w tygodniu, ponieważ wzbogacają naszą dietę w prozdrowotne wartości odżywcze m.in. witaminy i kwasy Omega-3.
Graal zdecydował się na intensywne działania reklamowe. Głównym nośnikiem kampanii będą spoty telewizyjne emitowane na antenach TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.
W październiku i listopadzie zostaną wyemitowane spoty 15’ zachęcające do spożycia ryb w puszce, 15’ spoty zachęcające do udziału w loterii konsumenckiej oraz billboardy sponsorskie przy wybranych programach TV. Graal zdecydował się na intensywne działania reklamowe połączone z promocją sprzedażową, w której za zakup produktów marki Graal można wygrać codziennie nagrody rzeczowe oraz zawalczyć w cotygodniowym losowaniu o nagrodę pieniężną w wysokości 5000 zł lub telewizor i konsolę PlayStation 5. W kanale trademarketingowym Graal postawił na silną komunikację z użyciem nośników POS, a w digitalu na aktywną komunikację za pośrednictwem social mediów.
Kampania jest kontynuacją działań, które Graal konsekwentnie realizuje od kilku lat. - Stawiamy na przebudowywanie postrzegania kategorii konserw rybnych - mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal. - Skupiamy się na popularyzacji ryb w puszce jako codziennego składnika diety. Zwracamy uwagę na szerokie wykorzystanie ryb w puszce. Chociażby na fakt, że można je spożywać zarówno na zimno, jak i na ciepło. Efekty naszych działań potwierdzają wyniki badań agencji ABR Sesta. Aż 76 proc. badanych wskazuje Graal jako markę pierwszego wyboru. Polacy znają markę Graal i ufają jej - dodaje Justyna Frankowska.
To już trzeci flight kampanii Graal w tym roku, po kampanii wiosennej i letniej, w której marka postawiła na spoty 15’ i 30’, cykliczną obecność w porannych programach śniadaniowych, a także intensywną kampanię digitalową z udziałem kucharzy – braci Budnik, którzy pokazują szybkie triki na przygotowanie ryb w puszce, zarówno na ciepło, jak i na zimno.
Dołącz do dyskusji: Graal w jesiennej kampanii zachęca do jedzenia ryb