Grupa IQS i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych połączyły się w IQS (wideo)
Grupa IQS i przejęty przez nią pół roku temu Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (obie spółki należą do holdingu Medicap) połączyły się pod marką IQS. Jej hasłem przewodnim jest „research. thinkforward”.
- Połączenie doświadczenia dwóch firm pozwala skumulować potencjał i infrastrukturę badawczą wnosząc na polski rynek nowe, bardziej elastyczne spojrzenie na problemy badawcze naszych klientów - tłumaczy tę fuzję Alina Lempa, prezes połączonej spółki. - Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować kompleksowe usługi łączące pomiar tradycyjny z nowoczesnymi technologiami - podkreśla.
Przypomnijmy, że Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, należący wcześniej do Gemiusa, został przejęty przez Grupę IQS w lipcu ub.r. za 1,3 mln zł (więcej na ten temat).
Firma IQS składa się przede wszystkim z dziewięciu zespołów zajmujących się dla klientów realizacją badań ilościowych, jakościowych w internecie i tradycyjnymi metodami. Pracę tych zespołów wspomagają m.in. działy realizacji badań, programistów oraz przetwarzania danych. Oprócz Lempy w zarządzie spółki (w funkcji członka) jest Matt Wójcik.
IQS ma strategię zakładającą utrzymanie pozycji rynkowej m.in. w zakresie badań online oraz badań jakościowych, a także szukanie nowych obszarów rozwoju. Firma zyskała też nową identyfikację wizualną opartą na logo i haśle „research. thinkforward”
Znak graficzny wykorzystuje elementy kółek, odwołując się do symboliki harmonii, precyzji i nieskończoności, co ma podkreślać innowacyjne i niestandardowe podejście firmy do procesów badawczych, zaznaczając też jej doświadczenie i stabilną pozycję rynkową.
Kreacją nowej identyfikacji IQS zajął się Pablo Biardzki z agencji Brandwell.
Dołącz do dyskusji: Grupa IQS i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych połączyły się w IQS (wideo)