Grupa Morele ujednolica szyld wszystkich swoich sklepów
Grupa Morele, będąca właścicielem 9 sklepów internetowych z kategorii elektronika użytkowa, kosmetyki, zabawki, odzież czy wyposażenie wnętrz, podjęła decyzję o ich całkowitej integracji pod jedną witryną.
Integracja wszystkich sklepów internetowych należących do Grupy Morele zakłada, że ich cały asortyment zostanie przeniesiony na platformę morele.net.
- Połączenie naszych specjalistycznych sklepów to realizacja długofalowego planu spółki. Naszą misją jest ułatwienie zakupów online. Zależy nam m.in. na tym, aby Klienci mogli w jednym miejscu robić zakupy w różnych kategoriach, stąd też decyzja o integracji. Cały czas pracujemy nad tym, aby Morele zawsze były sklepem, w którym sami chcielibyśmy kupować - mówi Michał Pawlik, CEO Morele.
Integracja sklepów Morele - zmiany dla klientów
Grupa Morele zadbała o to, aby klienci należących do niej sklepów mogli logować się na platformę morele.net bez konieczności zakładania nowego konta. Wystarczy, że wykorzystają do tego celu e-mail i hasło, które wcześniej używali do logowania się w danym sklepie.
Po zalogowaniu, podobnie jak wcześniej, będą mogli m.in. składać reklamacje i zwroty oraz sprawdzać historię zamówień. Udogodnieniem będzie dostęp do szerokiej oferty produktowej w różnych kategoriach, co daje możliwość zrobienia wszystkich zakupów w jednym miejscu.
Do tej pory marka zintegrowała już ze swoją platformą sprzedażową 7 z 8 sklepów - hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, digitalo.pl oraz motoria.pl. Pozostaje jeszcze ostatni sklep-presto.pl, którego przeniesienie też jest planowane.
Dołącz do dyskusji: Grupa Morele ujednolica szyld wszystkich swoich sklepów