Grzegorz Maliszewski szefem rozwoju biznesu, a Karol Wójcik szefem SEO w PromoTraffic
Do zespołu agencji PromoTraffic dołączył Grzegorz Maliszewski na stanowisko head of business development, a funkcję head of SEO objął w ramach awansu Karol Wójcik.
Grzegorz Maliszewski będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesem sprzedaży, generowanie nowych szans sprzedaży, ich kwalifikację i ofertowanie. Z branżą marketingową związany jest od 2012 roku. Doświadczenie zawodowe zdobył w Grupie Adweb jako account manager, a przez ostatnie 4 lata pracował na stanowisku client service directora w Veneo
Na stanowisko head of SEO awansowany został Karol Wójcik, który w agencji pracuje od 4 lat. Z branżą marketingową związany jest od 6 lat. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak: Rolmarket, Bruk-bet i Takeda. Jego awans związany jest z umacnianiem działu SEO w agencji.
Wójcik zastąpił Michała Gwoździa, który od teraz jako head of SEO development będzie odpowiadać za ewaluację procesów SEO, podniesienie jakości obsługi klientów oraz ustandaryzowanie usług premium dla największych klientów PromoTraffic.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Maliszewski szefem rozwoju biznesu, a Karol Wójcik szefem SEO w PromoTraffic