SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

H&M w nowej kampanii dziękuje młodym za to, że są sobą

H&M w nowej kampanii reklamowej "Dziękujemy, że jesteście sobą” oddaje głos młodemu pokoleniu, celebruje ich wrażliwość i wartości.

Do udziału w kampanii „Dziękujemy, że jesteście sobą” H&M zaprosił osobowości reprezentujące młode pokolenie. W akcji bierze udział para influencerów Kacper Porębski i Piotr Charaziński, Paulina Neznal promująca ciałopozytywność, Krysia Piątkowska - twórczyni inicjatywy  „naUmyśle" poświęconej zdrowiu psychicznemu, artysta Krystian Piórkowski oraz Martyna Białowąs, wicemistrzyni Polski w akrobatyce powietrznej.

Paulina Neznal fot. Michaela Metesova

Kacper Porębski i Piotr Charaziński fot. Michaela Metesova

Krystian Piórkowski fot. Michaela Metesova

Krysia Piątkowska fot. Michaela Metesova

Martyna Białowąs fot. Michaela Metesova

Jak opisuje H&M, "kampania +Dziękujemy, że jesteście sobą+ to osobiste historie i opowieść o wartościach, dla których powinniśmy znaleźć jak najwięcej miejsca w naszym codziennym życiu. To głos generacji Z i zaproszenie do ich świata - świata, w którym każdy może być sobą".

Kampania obejmuje internet i media społecznościowe.

Za koncepcję, kreację i produkcję kampanii odpowiadają agencje Outrage i sidorowicz.co

Za reżyserię filmów odpowiada Tala Dołgowska. Bohaterów i bohaterki sfotografowała Michaela Metesová. Za produkcję filmową  fotograficzną odpowiada Baltik Studio.

Dołącz do dyskusji: H&M w nowej kampanii dziękuje młodym za to, że są sobą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl