Halina Szydłowska: z Grupy OLX do naTemat
Stanowisko programmatic directora w Grupie naTemat objęła Halina Szydłowska. Poprzednio pracowała w Grupie OLX, a wcześniej m.in. w PayTel, Eden Springs i Hcore.com.
Jako programmatic director Halina Szydłowska będzie odpowiadała za sprzedaż w modelu programatycznym oferty reklamowej wszystkich portali z portfolio Grupy naTemat, czyli naTemat.pl, INNPoland.pl, MamaDu.pl, ASZdziennik.pl i dadHero.pl. Objęła nowe stanowisko w firmie.
- Halina jest doświadczoną i kompetentną menadżerką, a ze swoją pozytywną energią i charyzmą, doskonale wpisuje się nasz team spirit. Będzie odpowiadała całościowo za sprzedaż programatyczną w tym budowanie relacji z klientami i domami mediowymi, we wszystkich portalach należących do Grupy naTemat - podkreśla Paulina Plenkiewicz, CEO Grupy naTemat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przez ostatnie sześć lat Halina Szydłowska pracowała jako programmatic manager w Grupie OLX, do której należą m.in. serwisy ogłoszeniowe OLX, otoMoto i otoDom. Była odpowiedzialna za monetyzację powierzchni reklamowej w kanale programmatic
Wcześniej pracowała m.in. analityk ds. kampanii internetowych w Hcore.com, specjalista ds. marketingu w PayTel oraz w dziale marketingu Eden Springs.
Spółka Glob360 wydająca serwisy naTemat.pl, INNPoland.pl i dadhero.pl, w ub.r. zwiększyła przychody o 15 proc. do 15,77 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2 do 2,47 mln zł. Jej wspólnicy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk postanowili pozostawić zysk w firmie.
Dołącz do dyskusji: Halina Szydłowska: z Grupy OLX do naTemat