SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group

Agencje Harder&Harder i Creative Media zakończyły proces połączenia w holding Creative Harder Group, który tworzy pięć spółek specjalizujących się w różnych segmentach komunikacji marketingowej.

Decyzja o fuzji Harder&Harder i Creative Media została podjęta jesienią ub.r. W wyniku połączenia powstał holding Creative Harder Group, na który składa się pięć firm: agencja eventowa Creative Media, agencja interaktywna Harder&Harder, dom produkcyjny Harder&Harder Video, dom mediowy CMBroker oraz agencja BTL-owa CMMarketing.

W ciągu br. zakończono integrację poszczególnych firm i zespołów. Obecnie pracuje w nich ogółem 30 osób. - Osiągnęliśmy element synergii. Dzięki takiej konfiguracji kompetencji, możliwe jest realizowanie dowolnych projektów bez względu na zakres czy skalę skomplikowania - przekonuje Artur Beck, CEO Creative Harder Group.

Najważniejsi klienci holdingu to Zbyszko (dla którego Creative Harder Group w br. zrealizowała kampanię wprowadzającą na rynek napój Roko), Union Investment, FM Bank, Browar Sulimar, Polski Lek, Agata Meble i Oceanic.

 

Dołącz do dyskusji: Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
???
Przepraszam ale Pan Artur to baran. Jak mozna z dumą podać swiatu, że osiągnęło się "element synergii"????
Chyba EFEKT? Bo po co komu element
0 0
odpowiedź
User
Artur Beck
Czasami dziennikarze coś przekręcą, ale ciesze się że tak uważnie śledzi Pan informacje o naszej grupie i życzę spokojnych, rodzinnych świąt bez agresji :) jeżeli już to Bliźniak
0 0
odpowiedź
User
Mirosław Cichy
Artur, kocham Cię. Za kulturalną odpowiedź i za to, że jesteś tak piękny.
0 0
odpowiedź