Hart Warsaw z nową identyfikacją wizualną
Studio Hart Warsaw ma nową identyfikację wizualną. Odświeżenie wizerunku marki ma być odbiciem tego, w jakim kierunku rozwija się studio i z jakimi twórcami ostatnio nawiązało współpracę.
- Nowa identyfikacja, a przede wszystkim nowy znak Hart, to krok w stronę post-minimalistycznego projektowania, które wraca charakter i osobowość markom. Nowy system jest oparty o znak i układ, który spełni wymogi współczesnego online'u - układ bowiem może się odświeżać i dostosowywać pod ewentualne zmiany. Z drugiej strony - sam znak został zaprojektowany tak, by pozostać niezależnym od obecnych trendów, wybić Hart z segmentu projektowego skojarzonego z domami produkcyjnymi, oraz by stał się częścią naszego życia, kiedy użyjemy go na torbie czy koszulce - opowiada o zmianach jej twórca, Bartłomiej Walczuk z Osom Studio.
W tym roku Hart Warsaw - obok twórców z wieloletnim doświadczeniem - postawiło ponownie na "młodą twórczość". Do współpracy na przestrzeni ostatnich miesięcy zaproszono kilku nowych twórców.
Do studia dołączyły cztery twórczynie - reżyserka filmowa Emi Buchwald, fotografka Małgorzata Popinigis oraz dwie operatorki Barbara Kai Kaniewska i Nadia Szymańska, działające w Polsce, Francji i Danii. A wcześniej reżyser Mateusz Miszczyński (ma na koncie teledyski dla Trickyego, czy Hanii Rani) i operatorzy - Łukasz Łatanik (film krótkometrażowy ze zdjęciami jego autorstwa prezentowany jest właśnie w Gdyni) oraz Dominik Panasiuk ( międzynarodowa współpraca z Louis Vuitton, Carolina Herrera, Porsche).
- Co mówi o nas nowe logo? To, że idziemy z duchem czasu, a wartości, doświadczenie i warsztat (nasz i naszych twórców) podkreśla jego ponadczasowy „magazynowy" charakter. Pomysł współpracy z Osom Studio narodził się jeszcze przed pandemią. Od początku wiedzieliśmy czego chcemy, więc byliśmy niemal jednogłośni co do finalnego wyboru i wyglądu nowego logo - mówi
Monika Kubatek, producentka, agentka i założycielka Harta.
Dołącz do dyskusji: Hart Warsaw z nową identyfikacją wizualną