Havas Media Group tworzy Programmatic Hub, na czele Krzysztof Dumbal
W Havas Media Group powstał Programmatic Hub - zespół kilkunastu specjalistów integrujących wszystkie narzędzia do zakupu programatycznego. Na jego czele stanął Krzysztof Dumbal.
Havas Programmatic Hub ma wsparcie klientów Havas Media Group w identyfikacji ich wyzwań biznesowych związanych z programatycznym zakupem mediów oraz w całościowym zarządzaniu tym procesem. Dzięki połączeniu danych, mechanizmów cross-channel i zastosowaniu rozwiązań wykorzystywanych platform DSP, specjaliści wybierają najbardziej efektywne rozwiązania realizujące cele klientów.
Ważnym aspektem funkcjonowania Programmatic Hub jest wykorzystanie algorytmów do machine learning, co zwiększa efektywność realizacji komercyjnych wyzwań reklamodawców.
Ponadto, narzędzie Meta DSP, początkowo wykorzystywane przez grupę Havas w kanałach display i video, obecnie przekształca się w narzędzie optymalizujące cały zakup programatyczny (integrując także SEM oraz Paid Social). Integracja wszystkich platform, automatyzuje wykorzystanie danych, wzmacnia precyzję i efektywność działań klientów.
- Używając terminu programmatic w Havas Media Group mamy na myśli wszystkie kanały digital oparte o technologię kupowania w ekosystemie aukcyjnym. Celem działania zespołu jest integracja jakościowej powierzchni, dostępnych danych i zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Takie podejście daje gwarancję efektywności prowadzonych działań i trafności podejmowanych decyzji biznesowych. Słuchamy klientów, którzy oczekują od nas rozwiązań szytych na miarę oraz konsultingu z obszaru programmatic - powiedział Krzysztof Dumbal, head of Programmatic Hub w Havas Media Group.
Krzysztof Dumbal w HMG pracuje od blisko 8 lat. Od września ub.r pełni funkcję programmatic&digital investment director. Wcześniej zajmował m.in. stanowisko integrated digital operations directora.
Dołącz do dyskusji: Havas Media Group tworzy Programmatic Hub, na czele Krzysztof Dumbal