Heineken Global Shared Services z pierwszą kampania employer brandingową w Polsce
Wystartowała pierwsza kampania wizerunkowa skierowana do pracowników i kandydatów, którą prowadzi polski oddział Heineken Global Shared Services. Celem działań prowadzonych pod hasłem "What Happens in Krakow Goes to the World." jest zwiększenie świadomości istotnej roli, jaką firma odgrywa na rynku usług biznesowych.
Od 2012 roku w Krakowie działa centrum usług biznesowych Heineken Global Shared Services, które obejmują finanse, technologię cyfrową, zarządzanie transportem, transformację biznesową oraz funkcje wsparcia. Z Krakowa obsługiwane są głównie centrala firmy w Holandii oraz browary zlokalizowane w Europie.
Celem kampanii "What Happens in Krakow Goes to the World" jest podkreślenie istotnej roli jaką pełni praca zespołu centrum dla skutecznego funkcjonowanie różnych browarów marki Heineken oraz pokazanie roli firmy jako integralnego fragmentu międzynarodowej korporacji.
Kampania ma charakter wielokanałowy. Współpraca z agencją Job’nJoy skoncentrowała się na opracowaniu głównego hasła, materiałów wizualnych (w tym key visuala kampanii) oraz strony internetowej. Partner odpowiada także za skoordynowane działania płatne.
Strona internetowa Heinekenkrakow.pl została stworzona w celu prezentacji ofert pracy, struktury zespołów oraz autentycznych świadectw pracowników. Kampania opiera się również na wykorzystaniu performance marketingu, obejmującego media społecznościowe i sieć reklamową Google.
Jak zapowiada Heineken Global Shared Services, to dopiero początek działań employer brandingowych organizacji na szerszą skalę. W przyszłym roku firma planuje kontynuować i rozwijać wprowadzone właśnie do swojej komunikacji pomysły oraz formaty.
Dołącz do dyskusji: Heineken Global Shared Services z pierwszą kampania employer brandingową w Polsce