Heineken przedłuża sponsoring Ligi Mistrzów o kolejne trzy lata
Koncern Heineken przedłużył dotychczasową umowę z UEFA na sponsoring Ligi Mistrzów o kolejne trzy lata. Obecny kontrakt obowiązuje do 2018 roku. Marketer będzie oficjalnym sponsorem LM do 2021 roku.
Heineken pozostanie oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów do 2021 roku. Obecnie obowiązująca umowa została zawarta do lata 2018 roku. Wartości kontraktu nie ujawniono.
Współpraca Heinekena z UEFA obejmuje też UEFA Super Cup oraz mecz pomiędzy zwycięzcami Ligi Mistrzów a zwycięzcami Ligi Europejskiej.
Nowy kontrakt gwarantuje dodatkowo firmie m.in. umieszczenie logo marek Heinekena na ekranach LED rozmieszczonych na bandach wokół boiska.
Szacuje się, że mecze Ligi Mistrzów ogląda 4,2 mld ludzi na świecie.
Dołącz do dyskusji: Heineken przedłuża sponsoring Ligi Mistrzów o kolejne trzy lata