SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hulu ze wzrostem liczby użytkowników o 48 proc., z serwisu korzysta 25 mln internautów

Serwis streamingowy Hulu, w którym większość udziałów posiada Disney w 2018 roku osiągnął liczbę 25 mln subskrybentów. Przy wciąż rosnącej grupie użytkowników platforma uzyskała 1,5 mld dolarów przychodów z reklam, jednak z powodu wysokich wydatków na technologię i treści Hulu wciąż nie przynosi zysków.

W 2018 r. Hulu zanotowało wzrost liczby subskrybentów o 48 proc., obecnie jak podaje serwis 25 mln użytkowników korzysta z różnych pakietów dostępnych na platformie w cenie od 7,99 do 39,99 dol. miesięcznie.

Hulu ujawniło także, że w ub.r. wpływy firmy pochodzące z reklam wzrosły o 45 proc. osiągając poziom prawie 1,5 mld dol., firma nie podała jednak łącznej wysokości swoich przychodów w ub.r.

Jak zauważają jednak zachodnie serwisy branżowe Hulu nie przynosi nadal zysków, bowiem w III kwartale ub.r. wykazało stratę w wysokości 440 mln dol., zaś w II kwartale zamknęła się ona kwotą 357 mln.

Dotychczasowy brak zysków Hulu jest związany głównie z wydatkami które serwis ponosi wciąż na nowe rozwiązania technologiczne oraz treści. Wśród nich są takie produkcje jak „The Handmaid’s Tale,” „King of the Hill,” „Lost” czy „Family Guy”. W komunikacie koncern Disney, do którego należy obecnie 60 proc. udziałów Hulu zapowiedział, że w nadchodzących miesiącach inwestycje zmierzające do rozbudowy oferty serwisu będą nadal zwiększane.

Podając orientacyjne roczne wyniki serwis zdradził także, że użytkownicy tej platformy w ub.r. każdego miesiąca spędzali na niej o 20 proc. więcej czasu niż rok wcześniej. Dokładniejszych statystyk w tym zakresie nie podano.

Dołącz do dyskusji: Hulu ze wzrostem liczby użytkowników o 48 proc., z serwisu korzysta 25 mln internautów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misiek
Showmax się zamyka, to na jego miejsce Hulu mogłoby wejść do Polski. Tylko dla Opowieści Podręcznej subskrybowałem Showmax.
0 0
odpowiedź
User
Grzechu
Korzystam z Hulu w Polsce od kilku lat i z Netflixa od ponad 7-miu (jeszcze zanim oficjalnie do nasz wszedł). Coraz bardziej dostrzegam przewagę treści Hulu nad Netflix’em. W ostatni Black Friday Hulu sprzedawało roczną subskrypcję za $0.99 za miesiąc tyle, że z reklamami, ale w przeciwieństwie do naszych tam może jedna reklama dotyczy medykamentów i jest ich niewiele,
0 0
odpowiedź