SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Igor Nurczyński

Szef telewizji internetowej Eska TV Igor Nurczyński opowiada o nowym projekcie Grupy Radiowej Time, o jego obecnych i przyszłych funkcjonalnościach.

Łukasz Kłosowski: Czym dla Grupy Radiowej Time jest kanał Eska TV?

Igor Nurczyński: Eska TV to naturalna konsekwencja rozwijania brandu Eska, który świetnie radzi sobie na rynku radiowym i w internecie. Rozwój internetu, a także coraz większa dostępność nowoczesnej technologii, w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu programu dla młodego odbiorcy, stwarza możliwości osiągnięcia przez nas sukcesu na rynku telewizyjny. W Grupie Radiowej Time, do której należy Radio Eska, pracuje wielu ludzi z doświadczeniem telewizyjnym zdobytym chociażby przy tworzeniu wielkich produkcji jak choćby trasa Hitów Na Czasie, czy Sopot Hit Festiwal. Sam posiadam kilkunastoletnie doświadczenia zdobyte w TVP, w Grupie ATM i Polsacie. Poza tym zaryzykuję stwierdzenie, że jako sieć stacji lokalnych, dysponujemy największym i najzdolniejszym - w sensie kreacji - zespołem ludzkim w Polsce. Nie mamy wyjścia, musimy się rozwijać, szukać nowych kanałów dystrybucji dla naszej marki. Chcemy być obecni wszędzie tam gdzie jest nasz młody odbiorca, chcemy tworzyć nowe interesujące go projekty, dzięki którym będzie chciał spędzić z nami więcej czasu.

- Kim jest odbiorca Eski TV?

Odbiorca Eska TV nie różni się od słuchacza Radia Eska. To młody chłopak/dziewczyna, który wkracza w dorosłe życie z uśmiechem na ustach, szuka nowych trendów, nowej muzyki, lubi się bawić, wydawać pieniądze, spędza dużo czasu z przyjaciółmi, interesuje się życiem gwiazd, lubi zdobywać nowe doświadczenia i wygrywać nagrody.

- Jak w chwili obecnej wygląda Eska TV?

Projekt jest obecnie w fazie Beta. Ramówka stacji, to przede wszystkim muzyka, wywiady, informacje muzyczne. Z czasem będziemy rozwijać go o światowe formaty, pozycje skierowane nie tylko do fanów muzyki. Chcielibyśmy, aby Eska TV była nowoczesną stacją dla młodego odbiorcy, wypełnioną najnowszą muzyką, pełną gwiazd, zarówno w kontekście prowadzących jak i programach o gwiazdach. Obecność na targa MIPTV w Cannes pozwoliła nam opracować docelową formę ramówki, którą systematycznie budujemy. Trzonem ramówki w początkowej fazie będzie muzyka i informacje o gwiazdach. Będziemy starali się łączyć animacje radiowe z telewizją, tak by wielką gotówkę, czy wyjazd na ekskluzywną wycieczkę można było wygrać na obu antenach.

- Co pojawi się w przyszłości?

Jesienią rusza nasz objazdowy talent show Roadtrip. Dzięki mobilnemu studiu telewizyjnemu, będziemy w największych polskich miastach szukać talentów muzycznych, tanecznych, prezenterskich. To będzie duża produkcja. Efekty już jesienią na antenie Eska TV.

Rozmawiał: Łukasz Kłosowski

Dołącz do dyskusji: Igor Nurczyński

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl