„A jak Ciebie boli gardło?” - USP Zdrowie reklamuje Inovox Express (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Invox Express produkowanego przez USP Zdrowie. Za jej realizację odpowiadają firmy: agencja reklamowa Upside, dom produkcyjny Selfish i studio Badi Badi.
Kampania obejmująca emisję spotu w wybranych stacjach telewizyjnych prowadzona jest pod hasłem „ A jak Ciebie boli gardło?”. Za pomocą mocnych metafor wizualnych ukazuje, jak się czujemy podczas zmagań z bólem gardła.
W reklamie wykorzystano wizerunek konsumentów, z którymi widz może się utożsamić, podczas scen przeżywania zarówno bólu, jak i ulgi po zażyciu leku. Dodatkowo spot podkreśla innowacyjny skład produktu i równoczesne jego działanie w trzech obszarach: zwalczania bakterii, wirusów i bólu gardła.
Koncept kreatywny stworzony został przez agencję Upside. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Selfish, za postprodukcję studio Badi Badi.
Dołącz do dyskusji: „A jak Ciebie boli gardło?” - USP Zdrowie reklamuje Inovox Express (wideo)