SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Inskin Media odpowiada za globalną obsługę internetową Formuły 1

Agencja Inskin Media została wybrana na globalnego partnera reklamowego Formuły 1(F1), w zakresie jej obsługi internetowej serwisu Formula1.com.

Początkowo emitowane reklamy w Wielkiej Brytanii będą rozpowszechniane na innych rynkach, w tym w Australii, Singapurze i Stanach Zjednoczonych.

Alex Barstow, szef brytyjskich wydawców w Inskin Media, powiedział: - Jesteśmy dumni z tego, że współpracujemy z najlepszymi wydawcami na świecie, a F1 nie jest wyjątkiem. Jest to niezwykle ekscytujące partnerstwo, które ostatecznie stanowi potężną platformę dla reklamodawców, aby dotrzeć do i przyciągnąć uwagę szerokiej i namiętnej publiczności na całym świecie. ”

- Naszą cyfrową ambicją jest dostarczanie potężnych, wciągających i niezapomnianych wrażeń naszym oddanym fanom - a to wszystko obejmuje ich doświadczenia z reklamami online - dodał Frank Arthofer, dyrektor ds. cyfrowych i licencjonowania w F1.  

F1 zastosuje własne narzędzie internetowe Inskin do budowy szablonów, aby tworzyć reklamy zoptymalizowane zarówno dla komputerów stacjonarnych, jak i mobilnych, wykorzystując przygotowane animacje, oprócz zastrzeżonej funkcjonalności „przewijania stron”, aby przyciągnąć uwagę czytelników.

 

 

Dołącz do dyskusji: Inskin Media odpowiada za globalną obsługę internetową Formuły 1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl