Interia z nową aplikacją mobilną na iOS. Tryb ciemny i bloczek rekomendacji
Interia udostępniła w App Store nową wersję swojej mobilnej aplikacji przeznaczonej do systemu iOS 13. Użytkownicy iPhone’ów zyskali możliwość korzystania z oprogramowania w trybie ciemnym. Oprócz tego wprowadzono bloczek rekomendacji pod artykułami oraz zmiany w galeriach.
Jak zaznacza Interia najważniejszą zmianą, jaką wprowadza aktualizacja jest wdrożenie trybu ciemnego. Według wydawcy jest to udogodnienie które sprawia, że czytanie newsów po zmroku mniej męczy wzrok, a także wpływa pozytywnie na czas pracy baterii urządzeń na ekranach OLED. Tryb ciemny może włączyć się automatycznie wraz z zapadaniem zmroku lub gdy użytkownik ustawi go jako domyślny.
- Dokładnie analizujemy to, w jaki sposób użytkownicy przeglądają treści w aplikacji Interia. Z naszych spostrzeżeń wynika, że to właśnie wieczorami chętnie czytają treści dostępne w aplikacji Interia - zaznacza w komunikacie Michał Antosiewicz, mobile product manager serwisów informacyjnych w Interii. - Wprowadzenie trybu ciemnego jest wyjściem naprzeciw potrzeb naszych userów, ale wpisuje się także w najnowsze trendy mobilne.
W nowej wersji flagowej aplikacji Interii pod każdym artykułem pojawi się także bloczek z rekomendowanymi materiałami redakcyjnymi, powiązanymi treściowo z czytaną informacją.
Wprowadzono też zmiany w galeriach. Zdaniem Interii są one obliczone na zwiększenie komfortu i wygody użytkownika, dlatego w aktualizacji aplikacji na iOS 13 zrezygnowano z opcji swipe’owania zdjęć w galeriach (prawo/lewo) na rzecz scrollowania (góra-dół).
Aplikacja Interii to agregat informacji, który ma zapewniać dostęp do wiadomości z Polski i z zagranicy na tematy polityczne, biznesowe, sportowe, motoryzacyjne oraz ze świata nowych technologii, gier, muzyki i filmu. W aplikacji znajdują się również specjalne działy poświęcone informacjom dla kobiet oraz mężczyzn, a także sekcje oznaczone jako plotki i rozrywka. Oprócz wiadomości i newsów z wielu dziedzin, w aplikacji znajdują się również dodatki: notowania giełdowe, kursy walut, wyniki i relacje z meczów piłkarskich na żywo, program TV, horoskop, repertuar kin, a także radio RMF FM.
We wrześniu Grupa Interia miała 18,57 mln użytkowników oraz 1,35 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Interia z nową aplikacją mobilną na iOS. Tryb ciemny i bloczek rekomendacji