SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe cykle wideo Interii: wywiady Mikołaja Janusza, porady od youtuberów

Portal Interia.pl zaczyna emisję nowych programów wideo m.in. „U Jaöka” (prowadzonego przez Mikołaja „Jaoka” Janusza) oraz cykli poradnikowych z udziałem youtuberów.

W programie „U Jaöka” Mikołaj „Jaok” Janusz będzie przeprowadzał wywiady z gośćmi, pierwszym będzie lektor Tomasz Knapik. Kolejne odcinki będą publikowane co dwa tygodnie na stronie głównej Interia.pl.

Ponadto portal będzie emitował kilka programów poradnikowych. W „Fitmania Ladies” Marta Henning będzie prezentowała różne ćwiczenia skierowane głównie do kobiet (jest to kontynuacja cyklu „Fitmania”).

W „Kobiecych sztuczkach” będą pokazywane porady, stylizacje i triki związane z makijażem, włosami, paznokciami. Program będą prowadziły popularne vlogerki urodowe m.in. Oliwia Bugała (kanał CheersMyHeels), Dominika Korzeniewska (LilyChannel), Agnieszka Brudny (dirtymakeup), Martyna Armanowska (MarKa) i Aleksandra Polak (OLUR).

W „Gaming Lab” Maciej Sawicki będzie prezentował środowisko o graczach e-sportowych. Jednocześnie kontynuowany będzie cykl „Uwaga! Naukowy bełkot” - z nową nazwą „Nauka bez fikcji”. Dawid Myśliwiec będzie wyjaśniał zagadnienia naukowe na przykładach z codziennego życia.

Premierowe odcinki wszystkich programów emitowane będą na stronie głównej Interii co tydzień: „Nauka bez fikcji” i „Kobiece sztuczki” w środy, „Fitmania Ladies” w czwartki, a „Gaming Lab” w piątki. Wszystkie programy będzie można również potem obejrzeć w serwisie Interia.tv.

- Zdecydowaliśmy się kontynuować cykl programów tworzonych na potrzeby Interii przez youtuberów, gdyż spotkały się one z bardzo dobrym przyjęciem. Nasza strategia tworzenia treści przeznaczonych stricte do internetu, nie udających formatów telewizyjnych, działa doskonale w warunkach portalowych - komentuje Agnieszka Maciaszek, dyrektor mobile i wideo w Grupie Interia.pl.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,5 mln realnych użytkowników i 1,2 mld odsłon, a sam portal Interia - 12,6 mln użytkowników i 689 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Nowe cykle wideo Interii: wywiady Mikołaja Janusza, porady od youtuberów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kalif
Niezbyt imponująco w stosunku do onetu ale przynajmniej z pomysłem i być moze biznesowym uzasadnieniem.
odpowiedź
User
nicki
jest Jaok jest SUB!
odpowiedź
User
Majonez
Super, im więcej Jaoka tym lepiej :D
odpowiedź