Internetowe sklepy zyskują dzięki opiniom klientów
Pozwolenie klientom na ocenianie produktów jest czołowym elementemtrendu Web 2.0, na który serwisy e-commerce zamierzają wydać swojepieniądze.
Z badania przeprowadzonego w sierpniu bieżącego roku przez firmęVovici wynika, że dla ponad połowy (57,1 procenta) sklepówinternetowych z USA priorytetem jest umożliwienie użytkownikomzamieszczania własnych opinii na ich stronach - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer.
54,3 procenta wskazało tutaj na blogi lub fora, 50 procent natreści wideo, 44,3 procenta na funkcje znane z serwisówspołecznościowych, 38,6 procenta na możliwość osobistego polecaniaproduktów, a 25,7 procenta na RSS.
Również dla samych użytkowników odwiedzających serwisye-commerce najbardziej pożyteczną funkcją w nich dostępną są opiniei oceny innych klientów. Wskazało na nie 44 procent respondentówuczestniczących w badaniu firm Bazaarvoice i Vizu. Daleko w tyleznalazły się takie funkcje jak możliwość porównywania produktów (15procent), nawigacja (12 procent) oraz informacje odnośnieprywatności (11 procent).
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Internetowe sklepy zyskują dzięki opiniom klientów