Internetowi klienci obawiają się kradzieży tożsamości
Ponad połowa dorosłych Amerykanów obawia się kradzieży tożsamości wtrakcie świątecznego sezonu zakupów.
Ponadto 2/3 uważa, że zakupy dokonywane w sieci wiążą się zwiększym ryzykiem stania się ofiarą internetowych oszustów -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna badanie organizacji National Association of InsuranceCommissioners (NAIC).
Z danych Federalnej Komisji Handlu (Federal Trade Commission)wynika, że w 2005 roku ofiarą złodziei tożsamości padło 8 milionówAmerykanów.
Prawie 1/3 respondentów uczestniczących w badaniu NAICprzyznała, że zna kogoś komu w przeszłości skradziono tożsamość,albo sama z tym się spotkała. W wyniku takiego przestępstwa, bliskopołowa z nich straciła więcej niż 1.000 dolarów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Internetowi klienci obawiają się kradzieży tożsamości