„IT Girls” - specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” o technologiach od strony kobiecej
Od wtorku dostępne będzie specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” pt. „IT Girls” (Agora”). Czytelnicy znajdą w nim historie o technologiach i start-upach, ale pokazane przez kobiecy pryzmat.
Wewnątrz numeru znajdzie się m.in. sylwetka Susan Wojcicki, która stoi za sukcesem Google’a i YouTube’a, ranking najbardziej wpływowych kobiet w technologiach oraz listę sześciu najlepszych zawodów na przyszłość.
- Ten magazyn jest nie tylko po to, że by inspirować do działania. To kompas wskazujący nowoczesne możliwości, aby każda czytelniczka mogła w nich znaleźć dla siebie wygodne miejsce - mówi Martyna Sztaba, redaktor naczelna „IT Girls”.
Redakcja poszuka w numerze także odpowiedzi na pytanie, dlaczego w technologii jest tak mało kobiet, a także poradzi, jak założyć vloga.
Pismo „IT Girls" liczy sobie 132 strony. Będzie dostępne w cenie 9,99 zł w punktach sprzedaży prasy przez kolejne trzy miesiące. Wydawca nie podaje nakładu. Wydanie będzie można również kupić na Kulturalnysklep.pl oraz - w formie cyfrowej - na Publio.pl.
Wydanie specjalne „IT Girls” wspiera promocja w internecie (Wyborcza.pl, media społecznościowe) oraz autopromocja. Działania reklamowe przygotował zespół promocji „Wysokich Obcasów".
W okresie od listopada 2016 roku do lutego 2017 roku sobotnie wydania „Gazety Wyborczej”, do których dokładane są „Wysokie Obcasy”, notowały sprzedaż na poziomie 182 510 egz.
Dołącz do dyskusji: „IT Girls” - specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” o technologiach od strony kobiecej