Jacek Braciak jako Napoleon reklamuje Carrefour „w służbie świeżości” (wideo)
Jacek Braciak w roli Napoleona w najnowszej kampanii autorstwa agencji Saatchi&Saatchi Interactive Solutions przypomina o różnorodności i najwyższej jakości produktów w ofercie świeżej żywności w sklepach Carrefour.
Spot telewizyjnej kampanii jesiennej Carrefoura jest przypomnieniem wiosennej edycji i dotyczy produktów z gamy „Jakość z Natury Carrefour”, które są wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego w ekologicznie czystych regionach, a także szerokiego wyboru świeżych warzyw, owoców, mięsa, ryb, nabiału oraz pieczywa.
Pod czujnym okiem Napoleona w „Carrefour ma rządzić świeżość”, poddawana nieustannej kontroli zarówno u lokalnych, jak i międzynarodowych dostawców sieci. Częścią kampanii będą również spoty produktowe, podkreślające najważniejsze zalety oferowanych przez cały rok produktów.
Elementem uzupełniającym kampanii są działania kontynuowane na biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.
Obecna kampania to kontynuacja, repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi Poland realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, radiu, internecie i sklepie.
Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom pięć strategicznych zalet Carrefoura, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze - bliskość w relacjach z klientami.
Produkcją reklam zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją - studio Platige Image, a media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media (Havas Media Group).
Dołącz do dyskusji: Jacek Braciak jako Napoleon reklamuje Carrefour „w służbie świeżości” (wideo)