Jan Zagrodzki nowym dyrektorem zarządzającym FCB&theMilkman
Jan Zagrodzki, poprzednio client service director i new business director w agencji Peppermint/Quad, dołączył do agencji FCB&theMilkman jako managing director.
Zagrodzki będzie odpowiadał za zarządzanie agencją i wyznaczanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Jako zarządzający jedną z agencji z grupy Chapter2, w której skład wchodzą firmy o kompetencjach strategicznych, kreatywnych i mediowych, raportuje do zarządu spółki.
Jan Zagrodzki poprzednio w Peppermint/Quad
- W zespole FCB, z czego jesteśmy bardzo dumni, pojawił się Jan, który wniesie do agencji doświadczenie i kompetencje strategiczno-managerskie, a przy tym doskonale odnajduje się w wizji agencji, jaką FCB chce tworzyć – agencji tworzącej ciekawe, inteligentne projekty, a ponad wszystko – potrzebne i wnoszące nową wartość do komunikacji marketingowej - mówi Tomasz Pawlikowski, który wspierać będzie Jana Zagrodzkiego w jego działaniach.
Zagrodzki od lat związany jest z agencjami strategiczno-kreatywnymi, takimi jak Isobar, Agencja Warszawa czy Peppermint. Zarządzał strategią i komunikacją klientów w kanałach ATL, BTL, digital, social media, e-commerce, CRM, dostarczając także rozwiązania w zakresie automatyzacji i performance marketingu. Posiada wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Zdobył wiele nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak T-Mobile, SKODA, LEGO, Grant’s, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony i innych.
Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB, #2 najbardziej kreatywnej globalnej sieci reklamowej wg Cannes Lions.
Dołącz do dyskusji: Jan Zagrodzki nowym dyrektorem zarządzającym FCB&theMilkman