Jarosław Szubrycht: z Przekroju do Interia.pl
Do portalu Interia.pl powrócił Jarosław Szubrycht. Objął stanowisko brand managera, w ramach którego będzie odpowiadał za projekty muzyczne Interia.pl.
Szubrycht odpowiedzialny będzie m.in. za rozwój serwisów muzycznych, opracowanie i realizację strategii działań promocyjnych i marketingowych oraz kontakty z partnerami zewnętrznymi. Obowiązki brand managera zamierza połączyć z pracą dziennikarską, publikując swoje teksty w serwisie muzyka w Interia.pl.
Jarosław Szubrycht współtworzył dział muzyka w portalu Interia.pl w latach 1999 - 2002. Następnie zajmował się marketingiem w firmie fonograficznej Mystic oraz portalu Onet.pl, a przez ostatni rok pełnił funkcję content man agera w MySpace Polska. W tym czasie również zajmował się dziennikarstwem, głównie tematyką popkulturalną - publikował m.in. w "Dzienniku", "Rzeczpospolitej", "Machinie" i "Filmie". Od jesieni 2007 roku prowadzi dział muzyczny w tygodniku "Przekrój".
Dołącz do dyskusji: Jarosław Szubrycht: z Przekroju do Interia.pl