„Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” w kampanii IKEA (wideo)
Z początkiem lutego wystartuje druga odsłona kampanii społecznej „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” realizowanej przez sieć sklepów IKEA i należącą do niej fundację na rzecz Biura Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych do spraw Uchodźców (UNHCR).
W ramach akcji „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” IKEA Foundation przekazuje 1 euro na rzecz UNHCR od każdej żarówki LED-owej sprzedanej w sklepach IKEA.
Zebrane środki zostaną wykorzystane głównie na zakup oświetlenia do obozów dla uchodźców na całym świecie, które znacznie przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa oraz warunków życia przebywających tam osób. Fundusze będą też przeznaczone na tworzenie i wdrażanie rozwiązań wykorzysujących energię ze źródeł odnawialnych, a także rozwój edukacji w tych obozach.
Tegoroczna edycja kampanii potrwa od 1 lutego do 28 marca. Akcja ma zasięg międzynarodowy.
Dołącz do dyskusji: „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” w kampanii IKEA (wideo)