SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

JoyFood klientem agencji Bright Agency

Bright Agency rozpoczęła współpracę z firmą JoyFood, producentem dietetycznych i pro-zdrowotnych posiłków, która jest właścicielem marek SmartFood, Zdrowe Pola oraz PROporcja.

Do zadań Bright Agency należy stworzenie strategii komunikacji, wdrożenia działania z zakresu media relations, e-PR, wsparcie komunikacji social media a także doradztwo w zakresie reklamy i działań CSR.

Klient został pozyskany w drodze działań new businessowych. Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę.

Ze strony agencji za projekt odpowiada zespół, w skład którego wchodzą Maciej Komarczuk, jej dyrektor zarządzający oraz Joanna Gulina, senior account executive.

Dołącz do dyskusji: JoyFood klientem agencji Bright Agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl