Kamikaze zadba o obsługę Carlsberga w social media
Agencja Kamikaze po wygranym przetargu jest odpowiedzialna za obsługę marki Carlsberg (należącą do Carlsberg Polska) w mediach społecznościowych. Będzie dla niej pracować do końca br.
Celem przetargu zorganizowanego przez Carlsberg Polska było wyłonienie agencji, która przygotuje plan obecności i działań marki Carlsberg w social media w 2018 r.
- Od agencji oczekiwaliśmy przede wszystkim świeżego podejścia do komunikacji oraz kontynuowania wizerunku premium marki Carlsberg na polskim rynku - mówi Anna Włodkowska, senior marketing specialist w Carlsberg Polska.
W ramach zaproponowanych działań Kamikaze przejmie obsługę profili Carlsberga na Facebooku i Instagramie, jak również będzie wspierać markę w trakcie dodatkowych działań w ciągu roku. Firmy nie ujawniają, ile i jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu.
Za zakup mediów w ramach prowadzonych działań odpowiada dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Kamikaze zadba o obsługę Carlsberga w social media