SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Karolina Kaczmarczyk-Rogalska i Piotr Gąsienica-Daniel w One Eleven

Pracę w dziale strategii pracowni koncepcyjnej One Eleven zaczęli Karolina Kaczmarczyk-Rogalska (poprzednio związana z CPC) oraz Piotr Gąsienica-Daniel (poprzednio w Grupie PZU).

W One Eleven Karolina Kaczmarczyk-Rogalska i Piotr Gąsienica-Daniel będą zajmować się przygotowywaniem i wprowadzaniem nowych narzędzi badawczych. - Zatrudnienie Karoliny i Piotra jest efektem dynamicznego rozwoju pracowni i większej niż dotychczas ilości projektów. Ich doświadczenie i wiedza w zakresie strategii i badań są niezwykle cenne w tworzeniu projektów, które często wykraczają poza standardowe rozumienie zadań strategicznych - uzasadnia Marcin Bełza, partner zarządzający w One Eleven.

Karolina Kaczmarczyk-Rogalska przez ostatnie cztery lata pełniła funkcję brand consultanta w firmie CPC. Realizowała tam projekty dla takich firm i marek jak Philips, Play, Link4, Biblioteka Narodowa, Grupa Żywiec, CEDC, Marie Brizard Wine & Spirits (Sobieski i Krupnik), Polpharma, Grupa Azoty i Visa. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach reklamowych San Markos i JWT Warszawa (obecnie Lemon Sky J. Walter Thompson Poland). Z branżą marketingową jest związana od 2008 roku, ukończyła studia w zakresie marketingu i zarządzania.

Piotr Gąsienica-Daniel przez ostatnie dwa lata był głównym specjalistą ds. strategii marketingowej i badań w Grupie PZU, zajmował się współtworzeniem strategii marketingowej firmy. Wcześniej pracował w TNS Polska, realizował tam projekty dla firm z branży finansowej i FMCG. Z wykształcenia jest socjologiem, należy do Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.

Dołącz do dyskusji: Karolina Kaczmarczyk-Rogalska i Piotr Gąsienica-Daniel w One Eleven

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl