Katarzyna Jędrachowicz na czele marketingu Superligi piłkarzy ręcznych
Katarzyna Jędrachowicz została dyrektorem marketingu i sprzedaży w spółce Superliga zarządzającej rozgrywkami piłkarzy ręcznych, utworzonej przez sponsorujące je Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo.
PGNiG utworzyło Superligę piłkarzy ręcznych od sezonu 2016/2017, powołując spółkę Superliga w czerwcu br. Dzięki temu scentralizowana została część praw marketingowych , dzięki czemu spółka zarządzająca rozgrywkami może w imieniu klubów szukać sponsorów dla całej ligi.
Stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w spółce Superliga objęła Katarzyna Jędrachowicz. Odpowiada na nim za zarządzanie marketingiem, promocją, sponsoringiem oraz eventami związanymi z ligowymi rozgrywkami piłki ręcznej mężczyzn.
Katarzyna Jędrachowicz przez ostatnie dwa i pół roku pracowała w departamencie komunikacji PGNiG jako promotion & sponsoring specialist. Wcześniej przez ponad rok była specjalistą w Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza.
W latach 2010-2013 pracowała jako sales & marketing assistant w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Jędrachowicz na czele marketingu Superligi piłkarzy ręcznych