Katie Riccio Puris awansowała na head of al brand&creative w TikTok
Katie Riccio Puris, dotychczas pełniąca funkcję managing director, global head of business marketing awansowała na stanowisko head of global brand&creative w TikTok.
Na nowym stanowisku Katie Riccio Puris będzie podlegać bezpośrednio globalnemu szefowi marketingu TikTok, Nickowi Tranowi.
Katie Riccio Puris obejmuje nowe stanowisko po tym, jak przez ponad rok pełniła funkcję dyrektora zarządzającego i globalnego szefa marketingu biznesowego TikTok. W tym czasie pomagała m.in. uruchomić kreatywne laboratorium TikTok, TikTok for Business i prowadziła strategię marketingową B2B dla platformy.
W swojej nowej roli Puris będzie kierować marketingiem B2C dla platformy i podlegać Nickowi Tranowi, szefowi marketingu globalnego w TikTok.
W ciągu ostatniego roku TikTok rozrósł się do ponad 689 milionów użytkowników TikTok na całym świecie i jest wyceniany na około 50 miliardów dolarów.
Dołącz do dyskusji: Katie Riccio Puris awansowała na head of al brand&creative w TikTok