KFC reklamuje Golden Bites (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa przekąsek Golden Bites w KFC. Akcję przygotowały agencje Red8, FireFly Creation i Solski Burson-Marsteller oraz domy mediowe OMD Media Directions i Codemedia.
Trwająca obecnie kampania KFC reklamuje wprowadzone właśnie do oferty tych restauracji przekąski Golden Bites. Przekaz podkreśla, że te delikatne i soczyste kawałki fileta z kurczaka stanowią uzupełnienie dotychczas oferowanych dań w pikantnej panierce. Kampania informuje też o promocyjnych cenach, w których dostępne są teraz Golden Bites.
Akcja od 27 kwietnia jest prowadzona w telewizji (Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, TV4, stacje z pakietu AT Media, MTV, Viva, VH1, 4FunTV i Discovery), internecie (m.in. specjalna strona goldenbites.kfc.pl) oraz samych restauracjach KFC (materiały POS). Kreację kampanii – zaplanowanej do 7 czerwca – przygotowały agencje Red8 (telewizja) i FireFly Creation (pozostałe media), planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe OMD Media Directions (telewizja) i Codemedia (internet), a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje Golden Bites (wideo)