KFC z wyborami życiowymi reklamuje „4 smaki świata” (wideo)
W restauracjach KFC (należących do AmRestu) pojawiła się oferta promocyjna „4 smaki świata”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Worldgroup, OMD Media Direction, DeCoy i FFW Communication.
W ramach oferty „4 smaki świata” kawałki kurczaka Bites Boxy będą dostępne w czterech egzotycznych wersjach smakowych: Łagodny Indyjski Cream Curry, Brazylijskie Mango, Chiński Sweet Chili oraz Intensywny U.S. BBQ. Można je zamawiać w dwóch postaciach: z ryżem, warzywami i bitsami lub z samymi bitsami, w rozmiarze standardowym oraz większym. Przy zakupie zestawu z ryżem, warzywami i bitsami otrzymuje się dodatkowo Wielką Dolewkę, a przy zamówieniu zestawu wyłącznie chrupiących bitsów - Wielką Dolewkę i frytki.
Reklamy informujące o tej promocji pokazują, jak ważne są różnego rodzaju wybory życiowe.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania obejmuje telewizję, internet (m.in. portale społecznościowe) oraz same restauracje KFC (materiały POS).
Za przygotowanie spotu i aktywności w social media odpowiada agencja McCann Worldgroup, materiały POS przygotowała agencja DeCoy, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, a działania public relations realizuje agencja FFW Communication.
Dołącz do dyskusji: KFC z wyborami życiowymi reklamuje „4 smaki świata” (wideo)