SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

KIA Soul z tatuażami w prasie i internecie

Pod hasłem "Będzie po Twojemu" ruszył kolejny etap kampanii reklamowej KIA Soul. Akcja pokazuje w prasie i internecie, jak można zmienić design tego samochodu.

Rozpoczęta właśnie pod hasłem "Będzie po Twojemu" kampania reklamowa KIA Soul podkreśla, że design tego samochodu można dostosowywać do swoich potrzeb według wzorów dostępnych w serwisie internetowym www.kiasoul.pl. Dwa warianty kreacji, przeznaczone do prasy kobiecej i magazynów czytanych przez mężczyzn, pokazują umownie, jak auto tej marki jest tatuowane.

kia

Akcja od 2 marca jest prowadzona w prasie (Tele Magazyn, Max Magazine, Glamour, Pani, Avanti, Logo, Playboy, CKM, Auto Świat, Motor, Auto Moto, Auto Motor i Sport, Top Gear, Sukces, Brief, Press, Marketing&More, Focus, Focus Historia, National Geographic) i internecie (m.in. Onet.pl, wp.pl, Gazeta - moto.pl).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 7 kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Paralotna, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: KIA Soul z tatuażami w prasie i internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl