Kieszonkowa encyklopedia od "Gazety Wyborczej"
Od 20 października w sprzedaży z 'Gazetą Wyborczą' pojawi się najsłynniejsza w Europie encyklopedia "Calendario Atlante De Agostini".
Nowa publikacja 'Encyklopedia Świat i Polska 2007' jest wspólnym przedsięwzięciem Wydawnictwa Naukowego PWN i „Gazety Wyborczej”. W książce o małym formacie ((7,8 x 16 cm)) liczy 1256 stron i mieści się ponad 300 000 informacji oraz danych o wszystkich państwach świata.
Kieszonkowa encyklopedia to pierwsze polskie wydanie słynnego „Calendario Atlante De Agostini” wydawanego co roku, od ponad 100 lat we Włoszech przez Instituto Geografico De Agostini. Zarówno w ojczyźnie, jak i w wielu innych krajach publikacja ta zyskała sobie opinię najbardziej aktualnego i wiarygodnego źródła informacji o świecie, którego coroczne edycje są starannie aktualizowane.
Polska edycja, podobnie jak wydanie oryginalne zawiera informacje dotyczące bieżącej sytuacji politycznej i ekonomicznej każdego państwa, regionów oraz całego świata.
Szczegółowe i aktualne dane dla każdego państwa odnoszą się do: demografii i sytuacji społecznej, finansów i bankowości, rolnictwa, przemysłu i usług, transportu i komunikacji, a także położenia i warunków geograficznych.
Osobny rozdział, przygotowany przez Wydawnictwo Naukowe PWN, został poświęcony Polsce.
Dane w niej zawarte aktualizowano do ostatniej chwili przed przekazaniem do druku we wrześniu 2006.
'Encyklopedia Świat i Polska 2007' będzie dostępna w sprzedaży od 20 października, w cenie 34 zł Dystrybucję w punktach sprzedaży prasy prowadzi AGORA S.A., dystrybucję na rynku księgarskim – Wydawnictwo Naukowe PWN.
Książkę można także zamówić w obu firmach telefonicznie oraz przez Internet:w Wydawnictwie Naukowym PWN: pod numerem telefonu 0801 33 33 88 oraz w księgarni internetowej PWN , a także w Gazecie Wyborczej: przez telefon lub Internet.
Specjalna oferta skierowana jest do szkół, które mogą kupić książkę w promocyjnej cenie 24,90 zł + koszty wysyłki (wysyłkowo) lub w księgarniach firmowych Wydawnictwa Naukowego PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN i „Gazeta Wyborcza” planuje – wzorem włoskim - wydawanie co roku, jesienią, kolejnej zaktualizowanej edycji „Encyklopedii Świat i Polska”.
Sprzedaż wspiera kampania reklamowa w mediach Agory: „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, stacje radiowe TOK FM, Złote Przeboje oraz portal Gazeta.pl. Od 18 października rusza kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 24), w Radio Zet, PR III i ESKA.
Kreację stworzyła agencja DDB Warszawa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Kieszonkowa encyklopedia od "Gazety Wyborczej"