SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kieszonkowa encyklopedia od "Gazety Wyborczej"

Od 20 października w sprzedaży z 'Gazetą Wyborczą' pojawi się najsłynniejsza w Europie encyklopedia "Calendario Atlante De Agostini".

Nowa publikacja 'Encyklopedia Świat i Polska 2007' jest wspólnym przedsięwzięciem Wydawnictwa Naukowego PWN i „Gazety Wyborczej”.  W książce o małym formacie ((7,8 x 16 cm)) liczy 1256 stron i mieści się ponad 300 000 informacji oraz danych o wszystkich państwach świata.

Kieszonkowa encyklopedia to pierwsze polskie wydanie słynnego „Calendario Atlante De Agostini” wydawanego co roku, od ponad 100 lat we Włoszech przez Instituto Geografico De Agostini. Zarówno  w ojczyźnie, jak i w wielu innych krajach publikacja ta  zyskała sobie opinię najbardziej aktualnego i wiarygodnego źródła informacji o świecie, którego coroczne edycje są starannie aktualizowane.

      

Polska edycja, podobnie jak wydanie oryginalne zawiera informacje dotyczące bieżącej sytuacji  politycznej i ekonomicznej każdego państwa, regionów  oraz całego świata.
Szczegółowe i aktualne dane dla każdego państwa odnoszą się do: demografii i sytuacji społecznej, finansów i bankowości, rolnictwa, przemysłu i usług, transportu i komunikacji, a także położenia i warunków geograficznych.

Osobny rozdział, przygotowany przez Wydawnictwo Naukowe PWN, został poświęcony Polsce.

Dane w niej zawarte  aktualizowano do ostatniej chwili przed przekazaniem do druku we wrześniu 2006.

 'Encyklopedia Świat i Polska 2007'  będzie dostępna w sprzedaży od 20 października, w cenie 34 zł  Dystrybucję w punktach sprzedaży prasy prowadzi AGORA S.A., dystrybucję na rynku księgarskim – Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książkę można także zamówić w obu firmach telefonicznie oraz przez Internet:w Wydawnictwie Naukowym PWN: pod numerem telefonu 0801 33 33 88 oraz w księgarni internetowej PWN , a także w Gazecie Wyborczej: przez telefon lub Internet.

Specjalna oferta skierowana jest do szkół, które mogą kupić książkę w promocyjnej cenie 24,90 zł + koszty wysyłki (wysyłkowo) lub w księgarniach firmowych Wydawnictwa Naukowego PWN.

Wydawnictwo Naukowe PWN i „Gazeta Wyborcza” planuje – wzorem włoskim - wydawanie co roku,  jesienią, kolejnej zaktualizowanej edycji „Encyklopedii Świat i Polska”.

Sprzedaż   wspiera kampania reklamowa w mediach Agory: „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, stacje radiowe TOK FM, Złote Przeboje  oraz portal Gazeta.pl. Od 18 października rusza kampania   w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 24), w Radio Zet,  PR III i ESKA.

Kreację stworzyła agencja DDB Warszawa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Kieszonkowa encyklopedia od "Gazety Wyborczej"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl