Klienci masowo zwracają zegarki Samsung Galaxy Gear
Z nieoficjalnych informacji wynika, że inteligentny zegarek Samsunga - Galaxy Gear - ma bardzo wysoki współczynnik zwrotów, co wskazuje na niezadowolenie klientów.
Według udostępnionych w sieci raportów, liczba zwrotów zegarka Galaxy Gear w Best Buy, największej amerykańskiej sieci sklepów, nie spada poniżej 30 proc. Oznacza to, że średnio co trzeci kupiony zegarek wraca z powrotem do producenta.
Zegarek Samsung Galaxy Gear spotkał się raczej z chłodnym przyjęciem ze strony mediów. W recenzjach urządzenie wypadło bardzo przeciętnie. Wśród wad wymieniano słabą baterię, brak kompatybilności z wieloma urządzeniami i aplikacjami, wysoką cenę w stosunku do możliwości, a także interfejs toporny w personalizacji.
Samsung sukcesywnie rozszerza liczbę obsługiwanych przez Galaxy Gear urządzeń, wprowadzając kompatybilność wraz z aktualizacją Androida do wersji 4.3 Jelly Bean. W listopadzie mają do nich dołączyć modele Galaxy Note II i Galaxy S3, natomiast w grudniu Galaxy S4 Active. W kolejce czekają również Galaxy Mega 5,8, Galaxy Mega 6,3, Galaxy S4 Mini oraz S4 Zoom.
Dołącz do dyskusji: Klienci masowo zwracają zegarki Samsung Galaxy Gear