KlubOkazji.pl - Ringier Axel Springer wchodzi w zakupy grupowe
Ringier Axel Springer Polska uruchomił serwis zakupów grupowych KlubOkazji.pl. To kolejny wydawca prasowo-internetowy, który wchodzi w ten segment.
KlubOkazji.pl działa na zasadach typowych dla serwisów zakupów grupowych: produkt albo usługę można kupić ze zniżką sięgającą nawet 50 proc., jeśli w określonym czasie zadeklaruje to odpowiednio wielu użytkowników. Na stronie jest obecnie niewiele ofert - dosłownie kilka, z Warszawy i ogólnopolskich. Nie wiadomo jeszcze, kiedy witryna ruszy w pełnej postaci i z ilu miast będą prezentowane w niej oferty.
KlubOkazji.pl nie jest pierwszym serwisem e-commerce w portfolio Ringier Axel Springer Polska - wydawnictwo prowadzi już m.in. e-sklep Literia.pl. „Poszerzenie oferty firmy jest odpowiedzią na potrzeby odbiorców, którym pragniemy ułatwić skorzystanie z najciekawszych i najkorzystniejszych okazji w ich miastach” - brzmi uzasadnienie umieszczone na nowym serwisie.
Jednocześnie Ringier Axel Springer wchodzi w segment zakupów grupowych jako kolejny wydawca prasowo-internetowy. W maju br. serwis social shoppingowy HappyDay.pl uruchomiła Agora (więcej na ten temat), a jeszcze w ub.r. SweetDeal.pl udostępniły Media Regionalne (więcej). Swoje witryny tego typu mają też Allegro (Citeam.pl) i o2.pl (Ruszaj.pl), a do uruchomienia takiej strony szykuje się Onet.
Dołącz do dyskusji: KlubOkazji.pl - Ringier Axel Springer wchodzi w zakupy grupowe