"Koko Euro Spoko" podbiło polskie media (wideo)
Piosenka zespołu Jarzębina "Koko Euro Spoko", wybrana głosami telewidzów na hymn reprezentacji Polski na Euro 2012, wygenerowała przez tydzień ponad 1400 medialnych publikacji - wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów.
W okresie od 2 do 8 maja br. na temat „Koko Euro Spoko” ukazało się 1428 materiałów, z czego większość - 1108 - w internecie.
Dla porównania, na temat „Grycanek” (Marty Grycan i jej trzech córek) opublikowano przez trzy miesiące (od stycznia do końca marca br.) łącznie 1079 informacji (więcej na ten temat).
>>> 2,8 mln widzów obejrzało wybór “Ko, ko, Euro spoko” na hymn Euro (wideo)
Liczba publikacji na temat „Koko Euro Spoko” w okresie 2-8 maja br., w podziale na media
Dołącz do dyskusji: "Koko Euro Spoko" podbiło polskie media (wideo)