SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miasto Kołobrzeg z nową marką, logo i hasłem promocyjnym „Kołobrzeg. RE:GENERACJA”

Nowa strategia Kołobrzegu ma promować go jako miasto regeneracji, zarówno w aspekcie fizyczno-psychiczno-duchowym, jak i odnowy samego miasta w kontekście prowadzonych inwestycji. Miasto ma nowe logo i hasło „Kołobrzeg. RE:GENERACJA”.

Kołobrzeg świadomie rozwija się w kierunku „bałtyckiego miasta w równowadze”, czyli miejsca zrównoważonego, przyjaznego pod każdym względem mieszkańcom i turystom.

W nowym logo miasta wykorzystano kształt koła. W kole reprezentację znajduje każdy z mieszkańców i odwiedzających miasto turystów. To symbol inkluzywny, pozwalający na stworzenie wielopoziomowej reprezentacji dla każdego. Podkreśla nowoczesny charakter miasta oraz otwartość na wielogłosowość. Hasłem promocyjnym miasta jest „Kołobrzeg. RE:GENERACJA”.

Na co dzień jesteśmy zabiegani i ciężko nam odnaleźć work life balance - mówiła podczas prezentacji marki Marta Ostapiec dyrektor ds. promocji Kołobrzegu w Regionalnym Centrum Kultury. Szukamy odpowiedniego miejsca do regeneracji sił witalnych, które wprowadzi harmonię do naszego życia. Cenimy miejsca, które z jednej strony zbliżają nas do natury, gwarantują nam równowagę ciała i umysłu, a z drugiej zapewnią aktywny wypoczynek, dostęp do bogatej oferty gastronomicznej i tętniące życiem bulwarów. Taki wizerunek chce budować Kołobrzeg - dodała Ostapiec.

Nowa strategia promocyjna sukcesywnie będzie wdrażana we wszystkich obszarach komunikacyjnych miasta.

Strategię Miasta opracowała agencja Eskadra z Krakowa, a identyfikację agencja River Wood z Poznania. W ramach prac nad strategią przeprowadzono badania wśród mieszkańców Kołobrzegu i turystów.

Dołącz do dyskusji: Miasto Kołobrzeg z nową marką, logo i hasłem promocyjnym „Kołobrzeg. RE:GENERACJA”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl