Komputronik zmienia logo, nowe hasło "Radość z Technologii"
Dystrybutor elektroniki Komputronik zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki.
Nowy sposób komunikacji zwraca uwagę na istotne dla firmy kierunki: podkreśla nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki.
- Bacznie obserwujemy zmieniający się świat, trendy i potrzeby konsumentów, dlatego podjęliśmy strategiczną decyzję o zmianie logotypu i platformy komunikacji. To dla nas kolejny krok na przód, szansa, by jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby rynku – komentuje Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Grupy Komputronik. - Pierwsze zmiany konsumenci mogą zobaczyć już w sklepie internetowym, gdzie oprócz logotypu pojawiły się też nowe funkcjonalności, które ułatwiają zakupy. Proces rebrandingu chcemy zakończyć w przeciągu najbliższych tygodni, kiedy zmienimy identyfikację wizualną we wszystkich salonach stacjonarnych - dodaje Wojciech Buczkowski.
Na górze nowe logo Komputronik, na dole poprzednia wersja
Pierwsze sygnały o zmianie strategii marka dała swoim klientom już w zeszłym roku, kiedy rozpoczęła remodeling swoich salonów. Nowy format sklepów jest bardziej nowoczesny, a klienci mogą w nim znaleźć wyraźnie wyeksponowane strefy z najpopularniejszym sprzętem – laptopy, smartfony i komputery stacjonarne z dedykowaną strefą gamingową.
Komputronik i "Radość z Technologii"
Wprowadzeniu logotypu towarzyszy też launch nowej platformy komunikacji "Radość z Technologii".
Główną osią kampanii są działania wizerunkowe prezentujące zmianę strategii Komputronik. Działania są prowadzone w digitalu, social mediach oraz w kanałach własnych marki.
- Czuliśmy, że nasi klienci oczekują od marki bliższych relacji, więcej luzu i emocji. Dlatego wprowadziliśmy dużą zmianę w sposobie dialogu z rynkiem, która znacząco odmładza nasz wizerunek. Zgodnie z nową strategią chcemy komunikować się z naszymi klientami wykorzystując umożliwiające dialog kanały oraz budując bliskie i oparte na emocjach relacje. Mocno stawiamy na współprace influencerskie, tworzenie ciekawego i angażującego contentu oraz na zasięgowe działania - mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik.
Dołącz do dyskusji: Komputronik zmienia logo, nowe hasło "Radość z Technologii"
Komputronik jest w restrukturyzacji, większość salonów to małe klity, gdzie jest kilka sprzętów na krzyż, reszta na zamówienie i czeka się DŁUŻEJ niż powinno przy zakupach internetowych.