Nicole Richie organizuje gotycki pogrzeb paletce cieni Urban Decay
Amerykańska piosenkarka i aktorka Nicole Richie wystąpiła w reklamie marki kosmetycznej Urban Decay (marki należącej do koncernu L’Oréal). W mrocznym spocie żegna symbolicznie paletę cieni do powiek Naked Palette.
Reklamę utrzymano w mrocznym, przygnębiającym klimacie. Akcja rozgrywa się w trakcie pogrzebu, małej przycmentarnej kapliczce, w czasie burzy. Richie wraz z kilkom innymi kobietami w czerni (i mocnym makijażu), płaczą nad trumną, wspominając zmarłego przyjaciela. W tle słychać smutną muzykę.
"Byłeś marzeniem każdej dziewczyny", "Zawsze sprawiałeś, że wyglądałam dobrze", "Byłeś moim pierwszym..." - lamentują kobiety."Każdy próbował cię skopiować, ale nikomu nie udało się uchwycić twojej prawdziwej natury. Jesteś oryginalny" - dodaje Nicole Richie. W końcowych ujęciach okazuje się, że "zmarłym" są cienie Urban Decay Naked Palette.
L’Oréal tym spotem komunikuje zaprzestanie produkcji kultowego kosmetyku. - Pożegnanie z Naked jest niezwykle słodko-gorzkie - powiedział założyciel marki Urban Decay, Wende Zomnir. - To wielki moment w naszej historii - dodał.
Urban Decay to amerykańska marka kolorowych kosmetyków do makijażu. W swoim portfolio ma cienie do powiek, szminki, tusze do rzęs czy eyelinery.
Dołącz do dyskusji: Nicole Richie organizuje gotycki pogrzeb paletce cieni Urban Decay