SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsumenci otwierają coraz mniej marketingowych wiadomości e-mail

Coraz mniej konsumentów z całego świata otwiera marketingowewiadomości e-mail.

Z badania przeprowadzonego przez firmę MailerMailer wynika, żeśredni wskaźnik otwierania marketingowych e-maili wyniósł wpierwszej połowie bieżącego roku 13,20 procenta, w porównaniu do16,11 procenta w pierwszej i 13,98 procenta w drugiej połowie roku2007 - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

W tym samym okresie zmniejszył się również wskaźnik kliknięć wtego typu wiadomościach: z 3,18 do 2,73 procenta.

Z badania MailerMailer wynika, że niektóre branże notowały dużowyższe wskaźniki otwierania marketingowych wiadomości e-mail. Wśródnich były bankowość/finanse, religia/duchowość, zarządzanie oraztelekomunikacja.

Dołącz do dyskusji: Konsumenci otwierają coraz mniej marketingowych wiadomości e-mail

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl