Konsumenci otwierają coraz mniej marketingowych wiadomości e-mail
Coraz mniej konsumentów z całego świata otwiera marketingowewiadomości e-mail.
Z badania przeprowadzonego przez firmę MailerMailer wynika, żeśredni wskaźnik otwierania marketingowych e-maili wyniósł wpierwszej połowie bieżącego roku 13,20 procenta, w porównaniu do16,11 procenta w pierwszej i 13,98 procenta w drugiej połowie roku2007 - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
W tym samym okresie zmniejszył się również wskaźnik kliknięć wtego typu wiadomościach: z 3,18 do 2,73 procenta.
Z badania MailerMailer wynika, że niektóre branże notowały dużowyższe wskaźniki otwierania marketingowych wiadomości e-mail. Wśródnich były bankowość/finanse, religia/duchowość, zarządzanie oraztelekomunikacja.
Dołącz do dyskusji: Konsumenci otwierają coraz mniej marketingowych wiadomości e-mail