SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kostrzewa PR i nowym logo, działem ID i Piotr Szuszkiewicz

Agencja Kostrzewa PR zyskała nową identyfikację wizualną oraz dział ID, który będzie się zajmował obszarem brand identity. Szefem tego działu i dyrektorem kreatywnym firmy został Piotr Szuszkiewicz.

W ramach oferty i działu ID agencja Kostrzewa PR oferuje wprowadzenie marki na rynek - zarówno istniejących zagranicznych produktów i usług, jak również nowo tworzonych konceptów. Kostrzewa PR zajmować się będzie consultingiem z zakresu adaptacji istniejącej filozofii marki, wsparciem w poszukiwaniu lokalizacji oraz dalszą promocją, marketingiem i kontaktem z mediami.

W przeszłości z tej usługi skorzystała m. in. firma Martinisation London. Aktualnie agencja pracuje nad wdrożeniem na polski rynek jednej z sieci włoskich bistro oraz linii produktów FMCG

- Public relations musi iść w parze z brand identity, tak aby uwypuklać całość charakteru komunikowanej marki - zarówno od strony relacji z otoczeniem i mediami, ale też na płaszczyźnie kontekstu graficznego - przekonuje Urszula Kostrzewa, prezes Kostrzewa PR.

Jednocześnie agencja zyskała nową identyfikację wizualną, którą opracował Piotr Szuszkiewicz (na zdjęciu powyżej), nowy dyrektor kreatywny Kostrzewa PR i szef działu ID. Szuszkiewicz przez dwa lata współpracował już z agencją. Wcześniej był związany m.in. z agencją Omnicreation. - Rozeznanie rynku pozwoliło nam na oferowanie implementacji marki praktycznie od zera, w tym dla klientów zagranicznych dopiero rozpoczynających działalność w Polsce. Oferta full-service jest tutaj gwarancją, że produkt lub usługa płynnie wdrożą się w rynek i z pozytywnym oddźwiękiem zostaną przyjęte przez odbiorców - przekonuje Piotr Szuszkiewicz.

Dołącz do dyskusji: Kostrzewa PR i nowym logo, działem ID i Piotr Szuszkiewicz

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
padyszachimperatro
Doskonały ruch agencji oraz niezwykle przystojny Pan.
0 0
odpowiedź
User
kreAktywny
Gratulacje dla działu ID, dyrektora kreatywnego, i oczywiście pani prezes, za kreatywną implementację, która pozwoli „uwypuklać całość charakteru komunikowanej marki – zarówno od strony relacji z otoczeniem i mediami, ale też na płaszczyźnie kontekstu graficznego” – szczególnie w kontekście znaku... Kulczyk Foundation. (LogoLounge Master Library, Volume 1, s. 121, 1B)
0 0
odpowiedź