SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Krystaliczne orzeźwienie” reklamuje piwo Lech

Rusza kampania reklamowa piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska) podkreślająca zapewniane przez nie orzeźwienie. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, MEC, John Pitcher, Mango Design, Afekt i Q&A Consulting.

Reklamy w nowej kampanii piwa Lech pokazują, że podczas produkcji jest ono poddawane procesowi zimnej filtracji. - Lech Premium to pierwsza polska marka piwna, która wykorzystuje ten proces w swojej komunikacji. Zamierzamy pokazać, że dzięki temu Lech orzeźwia nie tylko smakiem ale również idealną przejrzystością. A krystalicznie orzeźwiające piwo oznacza produkt najwyższej jakości - przekonuje Maciej Derda, dyrektor marek Lech i Dębowe Mocne w Kompanii Piwowarskiej. - W ostatnich latach nasze kampanie promocyjne skupiały się na emocjach i okazjach, w których pojawia się Lech Premium. W tym roku chcielibyśmy powiedzieć także coś więcej na temat korzyści samego produktu - dodaje.

Akcja od 22 kwietnia będzie prowadzona w telewizji (30-sekundowy spot we wszystkich kanałach ogólnopolskich), internecie (spot i trzy filmy edukacyjne emitowane m.in. w serwisach społecznościowych i VoD) oraz punktach sprzedaży (materiały POS i QR kody na opakowaniach Lecha).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja McCann Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Aktywności w internecie realizuje agencja John Pitcher, layout przygotowała agencja Mango Design, a materiały POS - agencja Afekt. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

Dołącz do dyskusji: „Krystaliczne orzeźwienie” reklamuje piwo Lech

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mutant
Słabusie.
0 0
odpowiedź
User
nik
To chyba jakis krok w tyl? Po co? Kto? wtf?
0 0
odpowiedź
User
andrut
Oj, nie umywa się to do poprzedniej kampanii Lecha. Krok w tył, i to stumilowy.
0 0
odpowiedź