„Kuba Wojewódzki” jest liderem, choć stracił 310 tys. widzów
16. sezon programu „Kuba Wojewódzki” oglądało 1,34 mln widzów. Było to o 310 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale TVN w paśmie emisji talk-show pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 11 mln zł.
Premierowe odcinki 16. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można w okresie od 4 marca do 27 maja br. we wtorki o godz. 22.30. Średnia widownia programu wyniosła 1,34 mln osób, co zapewniło stacji 14,94 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie największą popularnością w minionym sezonie cieszył się odcinek talk-show pokazany 8 kwietnia br., który obejrzało aż 1,85 mln widzów. Jego gośćmi byli Agnieszka Chylińska i Michel Moran. Drugie miejsce zajął odcinek z 18 marca br. z widownią wynoszącą 1,52 mln osób, w którym pojawili się modelka Luxuria Astaroth oraz członkowie kabaretu Paranienormalni.
Oglądalność talk-show odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
2014-03-04 | 1 286 566 | 14,7% | 18,9% |
2014-03-11 | 1 077 629 | 13,1% | 16,3% |
2014-03-18 | 1 519 617 | 17,7% | 25,8% |
2014-03-25 | 1 177 636 | 14,1% | 18,0% |
2014-04-01 | 1 438 254 | 16,2% | 20,3% |
2014-04-08 | 1 845 924 | 20,5% | 26,3% |
2014-04-15 | 1 326 733 | 14,4% | 19,0% |
2014-04-22 | 1 097 594 | 12,4% | 15,6% |
2014-04-29 | 1 387 144 | 15,1% | 20,4% |
2014-05-06 | 1 311 950 | 14,4% | 15,2% |
2014-05-13 | 1 081 362 | 11,0% | 13,8% |
2014-05-20 | 1 430 602 | 15,4% | 18,9% |
2014-05-27 | 1 419 137 | 15,7% | 20,9% |
średnia | 1 338 569 | 14,94% | 19,18% |
W porównaniu z emitowaną rok temu 14. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 310 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało bowiem średnio 1,65 mln osób, a udział TVN w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 18,30 proc. oraz 23,71 proc.
W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN cały czas jest jednak liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przełożyło się na 11,69 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy; 11,41 proc.), a czwarta TVP1 (filmy, „Po prostu”, 7,27 proc.). W grupie komercyjnej TVN także była zdecydowanym liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP2.
Widownia „Kuby Wojewódzkiego” na tle konkurencji
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN - KW | 1338569 | 14,94% | 19,18% |
TVP2 | 1047399 | 11,69% | 7,59% |
Polsat | 1022088 | 11,41% | 12,86% |
TVP1 | 651597 | 7,27% | 6,71% |
Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 10,98 mln zł. Rok temu wpływy z reklam były znacznie wyższe i wyniosły 20,4 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Nowe odcinki talk-show Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” jest liderem, choć stracił 310 tys. widzów