"Kuchenne rewolucje" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN
W opublikowanej na sierpień br. ofercie handlowej TVN Media najwyższe ceny reklam mają programy: powtórki "Kuchennych rewolucji" w czwartkowe wieczory oraz "Uwaga! Koronawirus".
40,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów) kosztuje 30-sek. spot w bloku reklamowym przy pokazywanych w czwartkowe wieczory powtórkowych odcinkach "Kuchennych rewolucji".
Nieznacznie mniej zapłacą reklamodawcy zainteresowani obecnością przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus" emitowanym zaraz po wieczornych "Faktach", a przed serwisem sportowym. W niedziele stawka wynosi 39,3 tys. zł, a w dni robocze - 37,4 tys. zł.
Za reklamę przy "Faktach" trzeba zapłacić 31,3 tys,. zł w niedzielne wieczory i 30,5 tys. zł w dni robocze. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio: 31,6 tys. zł i 31 tys. zł, a dla prognozy pogody - 29,2 tys. zł i 30,4 tys. zł.
Cena spotu przy programie "Uwaga!" wynosi 27,6 tys. zł w niedziele i 30,9 tys. zł od poniedziałku do piątku. Z kolei na reklamę przy "Milionerach" trzeba wydać maksymalnie 32,6 tys. zł, a w bloku w paśmie "Dzień Dobry Wakacje" - 16,8 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy Telewizji Polskiej - ogłosiło ceny reklam na sierpień br.
Czytaj więcej: Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów
Dołącz do dyskusji: "Kuchenne rewolucje" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN