„Kuchnia+ poleca” - nowy projekt stacji Kuchnia+
7 października 2014 roku na antenie stacji Kuchnia+ wystartowała akcja „Kuchnia+ poleca”. Jej celem jest wyróżnienie najbardziej interesujących i wartych odwiedzenia restauracji w całym kraju.
Punktem wyjściowym akcji „Kuchnia+ poleca” jest tzw. Karta Zasad, składającą się ze specjalistów zajmujących się gastronomią: szefów kuchni i ekspertów Kuchni+ Tomasza Jakubiaka i Andrzeja Polana, redaktor naczelnej magazynu „Food Service” Agaty Godlewskiej i właściciela restauracji „Boathouse” Jacka Ukwenya. Karta Zasad to dokument zawierający wskazówki i dobre praktyki prowadzenia restauracji w takich aspektach jak: jakość jedzenia oraz obsługi, sposób zarządzania czy komunikacja i marketing.
W oparciu o Kartę Zasad Kuchnia+ przygotowała 3-etapowy system oceny restauracji. W pierwszym etapie, trwającym 2 miesiące, każdy pasjonat sztuki kulinarnej może zgłosić swoją ulubioną restaurację niezależnie od jej lokalizacji i kuchni, jaką serwuje, lub oddać na nią głos na specjalnej stronie projektu kuchniaplus.pl/poleca. Rekomendacje społeczności skupionej wokół kanału Kuchnia+ zdecydują o awansie najczęściej polecanych lokali do kolejnej fazy. W niej restauracje zostaną poproszone o wypełnienie specjalnego formularza, który zostanie oceniony przez redakcję stacji. W ostatniej odsłonie restauracja zostanie sprawdzona przez anonimowego eksperta, który również wystawi swoją ocenę.
Jedna edycja akcji będzie trwała 3 miesiące i na jej koniec, Kuchnia+, uwzględniając wszystkie etapy oceny, przyzna certyfikat „Kuchnia+ poleca” 12 restauracjom, które będą mogły się nim posługiwać przez kolejne 12 miesięcy. Uhonorowane lokale zostaną zaprezentowane na antenie stacji w programie „cook news”, będą miały własną galerię na stronie internetowej.
Akcja co roku będzie miała 3 odsłony, a raz do roku, spośród wszystkich certyfikowanych restauracji zostanie wybrana jedna, która uzyska tytuł Najlepszej Restauracji „Kuchnia+ poleca”.
Projekt wesprze kampania reklamowa realizowana w popularnych internetowych serwisach i blogach kulinarnych oraz stacjach radiowych. Oprawę graficzną projektu „Kuchnia+ poleca” stworzył Dział Kreacji platformy nc+ pod kierownictwem Łukasza Słotwińskiego. Stronę kuchniaplus.pl/poleca na zlecenie stacji przygotowała firma DM PLUS.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział Kuchni+ w marcu br. wyniósł 0,12 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Kuchnia+ poleca” - nowy projekt stacji Kuchnia+