Kurczaki Konspolu wsparte promocją i reklamami
Z początkiem sierpnia rusza promocja kurczaków produkowanych przez Grupę Konspol. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmę wspólnie z agencją Neumannbrown.
Promocja Grupy Konspol obejmie produkty z linii Konspol Natura oraz Light. Będzie przebiegać pod hasłem „Zbierz 10 naklejek z produktów Konspolu i odbierz bilet do kina”. W akcji - zaplanowanej do końca października - do wygrania będą bilety do kin z sieci Multikino.
Promocję będą wspierać działania reklamowe w telewizji (billboardy sponsorskie emitowane przez cały sierpień po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 i przed prognozą pogody i „Dzień Dobry Wakacje” w TVN), kinach Multikino (plakaty, infotixy, reklamy na ekranach plazmowych) oraz internecie (m.in. bannery na WP.pl).
Kreację kampanii przygotowała agencja Neumannbrown, zakupem czasu reklamowego w telewizji we własnym zakresie zajęła się Grupa Konspol, a za zakup pozostałych mediów odpowiada agencja Neumannbrown.
Dołącz do dyskusji: Kurczaki Konspolu wsparte promocją i reklamami
---
www.reklamawtv.pl