L'Oréal Paris w niestandardowy sposób promuje markę Studio Line
Marka L'Oréal Paris Studio Line, należąca do koncernu kosmetycznego L'Oréal, prowadzi niestandardowe działania reklamowe w Internecie.
W ramach projektu przygotowano konkurs internetowy na stronie twojestudioline.pl. Mechanizm konkursu jest następujący: należy kupić produkt do stylizacji włosów z serii Studio Line i zalogować się na stronie, a następnie z własnych zdjęć stworzyć film z produktem Studio Line i fryzurą w rolach głównych i rozesłać go do znajomych. Internauci głosują na najlepszy ich zdaniem film. Spośród TOP 10 najlepszych pomysłów specjalnie powołana komisja wybierze 3 filmy, których autorzy otrzymają nagrody główne: Nagroda I – skuter Piaggio X8, Nagrody II i III – skutery Piaggio Fly 50. Dodatkowo dla pozostałych uczestników, których prace zostaną ocenione najwyżej, przygotowano 7 iPodów 80 GB i 990 zestawów do stylizacji włosów L’Oréal Paris Studio Line.
Celem akcji jest wzmacnianie wizerunku marki L’Oréal Paris Studio Line jako nowoczesnej, wielkomiejskiej i podążającej za trendami. Konkurs jest wspierany kampanią reklamową w Internecie na głównych portalach (Onet.pl, wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl. o2.pl, tlen.pl i Gadu-Gadu) oraz w sieci Radiostacja. Wartość budżetu konkursu i kampanii reklamowej, które zakończą się 17 czerwca br, nie zostały ujawnione.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się dom mediowy Optimedia oraz Zed Digital, dział mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: L'Oréal Paris w niestandardowy sposób promuje markę Studio Line